BENVINGUTS AL NOSTRE CENTRE!

QUINS ARTISTES A P-5!

La llegenda de la casa dels ulls

Els alumnes de sisè hem estat treballant el text narratiu durant aquest curs. Fent una cerca de llegendes, ens vam adonar que la Sénia no en té cap de pròpia i hem de buscar la més propera en termes del nostre voltant.
Així doncs, vam… Llegeix més»

Activitats per Sant Jordi

Aquest drac que tenim al vestíbul exposa els dibuixos, rodolins i poemes que tots els i les alumnes van fer per al 5è concurs literari.

Al següent enllaç us mostrem les fotos dels guanyadors de cada classe: https://photos.app.goo.gl/JP1PuhCN7ZiLjcMp9

A més, el dia de Sant Jordi, també vam sortir al veure les parades de llibres i roses del poble: https://photos.app.goo.gl/9umbGbvSnJA3VfRY7

I els xiquets i xiquetes de 2on van celebrar la Diada amb una excursió a Flix, a la reserva natural de Sebes: https://photos.app.goo.gl/dVcWcwUp6qCpUo1A7

Sant Jordi 2021

Aquest any per Sant Jordi hem celebrat el 5è Concurs Literari. Els alumnes d’educació infantil han fet dibuixos; els de cicle inicial, rodolins i, els de mitjà i superior, poemes. El premi és un conte per a cada biblioteca d’aula ja que tots els xiquets i xiquetes s’han implicat i esforçat per fer unes produccions excel·lents. A més, al guanyador o la guanyadora de cada classe se li ha fet entrega d’un diploma. Enhorabona a tot l’alumnat per les seves produccions i, especialment, als guanyadors/es del concurs!

Us compartim el vídeo amb les produccions dels alumnes guanyadors el qual ha estat enregistrat mantenint la corresponent distància de seguretat.

Teatre a 2on

Aquest trimestre els xiquets de 2n hem interpretat una obra de teatre. Els alumnes de 2n A hem fet l’obra El Bosc Màgic i els alumnes de 2n B En Pere sense por.

Hem treballat de valent i ens ho hem passat molt bé! Esperem que us agradi molt.

Concurs Sant Jordi ’20

Paula Querol Rallo de 4tA, va ser la guanyadora del concurs de Sant Jordi’20 en confinament organitzat per l’equip LIC de les Terres de l’Ebre.
Va recomanar un llibre de Isadora, mitjançant un vídeo.
Ara li ha arribat el seu premi. Felicitats!!

LA VOLTA AL MÓN (Projecte Interdisciplinari)

Tots els anys realitzem el Projecte Interdisciplinari. S’escull un tema sobre el qual en treballarà tota l’escola durant una setmana. Es fan tallers, exposicions,… Ho fem coincidir amb la setmana de Carnestoltes i la disfressa de cada any va relacionada amb el tema que… Llegeix més»

EL DIA DE LA PAU

Com cada any, el 30 de gener, celebrem el Dia Escolar de la Pau i la NO Violència. Aquest any cada grup ha pensat un desig relacionat amb el moment de pandèmia que estem vivint. Posteriorment, amb els desitjos de totes les classes, hem… Llegeix més»

Invents de Maria Montessori

Aquest trimestre, els i les alumnes de 6è de primària hem treballat el mètode Montessori. Maria Montessori va ser una metgessa, mestra i pedagoga italiana.
Com que aquest curs no hem pogut ser padrins de lectura, es va decidir fer un material Montessori per regalar-lo… Llegeix més»

LA NADALA DE 2ON

Els alumnes de 2n aquest curs hem après la nadala: El Nadal ja és aquí! Del grup El Pot Petit. Hem fet una versió una mica especial de la Nadala. Esperem que us agradi molt!