CONEIXEM PIERA I ELS RELLOTGES DE SOL

Bona tarda família!!!!

Els alumnes i les alumnes de 4t estem participant en el projecte sobre la poesia proposat per la Biblioteca de Piera i per aquest motiu, el divendres 11 de febrer vam anar a visitar el nucli antic del nostre municipi.

Cada equip portava un plànol del nucli de Piera i anàvem marcant el camí que estàvem seguint per veure els diferents monuments, llocs emblemàtics i façanes més importants. A més a més, també vam senyalitzar  on es trobaven els rellotges de sol i vam fer de fotògrafs professionals.

Vam poder descobrir que el nostre poble té moltes coses importants i maques de les que podem gaudir i aprendre.

Amb tot el que vam observar, fotografiar i gaudir, ara podrem realitzar la nostra poesia.

Voleu veure que bé que ens ho vam passa?

CLICA AQUÍ

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *