Jocs i crispetes.
09/10/18 DIVENDRES TARDA VAM DONAR LA BENVINGUDA AL NOU CURS I ALS NOSTRES TALLERS DE
BIBLIOTECA AMB UNA ESTONA MOLT DIVERTIDA DE JOSCS I CRISPETES.
DIVENDRES TARDA VAM DONAR LA BENVINGUDA AL NOU CURS I ALS NOSTRES TALLERS DE
BIBLIOTECA AMB UNA ESTONA MOLT DIVERTIDA DE JOSCS I CRISPETES.
El passat dilluns 1 d’octubre vam anar d’excursió al Castell de Fluvià tot el bloc mitjans. Allà vam fer activitats d’aventura i ens ho vam passar genial. Per sort, va fer molt bon dia i vam poder gaudir d’aquell entorn tan bonic.
Si cliqueu AQUÍ o damunt la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotos.
https://youtu.be/287Te4Yfc3s
https://youtu.be/Tzm4ZyKGSbM

Divendres a la tarda i dissabte al matí, la Comissió de patis de l’Escola ens hem trobat per iniciar la primera fase del projecte de millora de patis del Guerau de Liost.
Pares, mares, mestres, avis, àvies, nens, nenes hem treballat de valent!
També hem aprofitat per fer un berenar i un esmorzar tots junts!
Aquest projecte és possible gràcies a la col·laboració de l’AMPA, de l’Escola i de l’Ajuntament i preveiem que tindrà 4 fases.
Ben aviat tindrem un pati ben bonic!
Gràcies a totes i a tots per la vostra col·laboració!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Benvolgudes famílies,
A l’apartat “menú” / “documents” trobareu les presentacions de les reunions de famílies.
Us recordem que les classes comencen el dimecres 12 de setembre a les 9:00.
Els alumnes d’infantil hauran d’anar a les aules, els alumnes de primària hauran d’anar al pati.
Bon inici de curs!!!