Els Reis Mags han arribat al Guerau!

Com que a Bloc Grans ens hem portat tan bé, els Reis de l’Orient ens han portat un munt de coses. Ens han portat molts llibres, perquè saben que ens agrada molt la lectura, jocs i fins i tot robots!!!

 

Avui, aprofitant que estàvem tots junts també hem explicat una mica què hem fet a les vacances de Nadal. Tenim moltes ganes de descobrir més aquests regals, moltes gràcies Reis Mags.

Aquí teniu més fotografies.

Bon any nou a tothom!

Al desembre coneixem una altre herba aromàtica al menjador. La sàlvia.

Al desembre hem ampliat el racó d’herbes aromàtiques de l’hort, ja que hem conegut i plantat la sàlvia.

Per aprofitar les seves propietats digestives, la Conxi ens va preparar una infusió de sàlvia.

També vam intentar fer una crema per les mans amb sàlvia i mantega. Ens va sortir massa oliosa i no la vam poder fer servir, però era molt hidratant i feia molt bona oloreta.

Delegats i delegades conscienciats pel medi ambient

Els delegats i delegades, al llarg d’aquest trimestre, han preparat una campanya de difusió de tots els projectes que es duen a terme al Guerau de Liost per contribuir a la millora del medi ambient.

  • APILO – recollida de piles usades
  • TAPS – recollida de taps de plàstic
  • PROGRAMA ANELLA – recollida d’anelles de plàstic
  • CLAKI – recollida d’oli de cuina usat

Totes les famílies podeu participar-hi!