Comiat als nens i nenes de 6è

Bé noies i nois de 6è,

Avui s’acaba la vostra etapa a l’escola, que ha estat casa vostra durant els últims 9 anys.

Ens hauria agradat poder fer-vos una abraçada i un petó, però les circumstàncies no ens ho permeten. Tot i això no podem deixar de desitjar-vos molta sort en aquest nou camí que començareu.

És per això que els i les mestres del Guerau us hem preparat aquesta petita sorpresa. Esperem que us agradi molt.

Ja sabeu que aquesta és la vostra escola i desitgem poder-vos veure més endavant. No dubteu en comptar amb nosaltres sempre que ho necessiteu.

US ESTIMEM!

Atenció telefònica

Des del dia 8 de juny l’atenció telefònica serà de 9.00h a 13.00h al telèfon de l’Escola: 93.846.32.16

Recordeu que també us podeu posar en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic escola@gdl.cat

 

ALIMENTS CUINA GUERAU

Aquest matí l’empresa de menjador de l’Escola, Excelent Facility Services, ha donat els aliments que van quedar a la cuina de l’Escola a la Fundació el Xiprer de Granollers.

Hi havia: 250 iogurts, 30 litres d’ou hidrolitzat, 12 litres de llet, 2 caixes de carbassó, 6 caixes de peres, 6 caixes de pomes, 1 caixa de taronges, 1 sac de patates, pasta, arròs i llegums.

Estem contents de poder haver tirat endavant amb aquesta proposta i, des de la Direcció de l’Escola, volem agrair la tasca duta a terme per part de Excelent, de la Rosa (coordinadora de menjador), del Regidor d’Educació, de Serveis Socials de Les Franqueses i dels voluntaris i voluntàries del Xiprer.

MOLTES GRÀCIES!

GRÀCIES FAMÍLIES!

Tot l’equip de mestres volem agrair-vos l’esforç que esteu fent famílies.

Aquests dies no són fàcils per ningú, molts de vosaltres formeu part d’aquesta cadena tan necessària i vital en aquest moments.

D’altres, teletraballeu, consulteu el material on-line que us anem compartint, aconseguiu que els i les vostres fills/es facin les feines proposades, jugueu amb ells, feu les feines de casa, aneu a comprar, els i les protegiu, cuideu dels grans, sou autèntics herois i heroïnes!

Per tot això, volem donar-vos les GRÀCIES DE TOT COR!

JUNTS HO ACONSEGUIREM!!!!

 

Propostes de tasques al blocs! #joemquedoacasa

Benvolgudes famílies,
Esperem que estigueu totes i tots bé en aquests moment d’excepcionalitat…
Tal i com us vam comentar, les mestres i els mestres de l’Escola anirem penjant propostes de tasques als blocs dels diferents cursos. Hi haurà propostes d’activitats per a tots els cursos. Periòdicament anirem penjant noves activitats, recursos i idees per anar fent al llarg d’aquests dies.
Hi podreu accedir prement el botó “menú” i el curs dels vostres fills o filles.
Intentarem que la proposta d’activitats sigui àmplia i variada per tal de que cadascú pugui adaptar-la a la seva realitat familiar. Tal i com vam dir, tot i no ser tasques obligatòries, considerem que és molt recomanable fer aquestes activitats.
Tot l’equip de mestres restem a la vostra disposició.

TANCAMENT ESCOLA

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir demà 13 de març de 2020 tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.
Aquesta mesura té prevista una durada inicial de 14 dies (fins el dia 27 de març de 2020).

Si necessiteu posar-vos en contacte amb nosaltres, podeu enviar un mail a escola@gdl.cat