Segon APJ de 1r!

Aquest matí els nens i nenes de primer han fet el seu segon Ara Parlo Jo del curs. Ho han passat molt bé demostrant tot el que havíem treballat durant la setmana. Els pandes ens ha explicat característiques de la tardor d’una manera molt original… Llegeix més»

Primer APJ

Avui els nens i nenes de primer han fet el seu primer Ara Parlo Jo a primària. Els ha agradat molt pujar a l’escenari i recitar els poemes treballats a classe. Us deixem els vídeos en els següents enllaços. Esperem que gaudiu tant com nosaltres.
Llegeix més»