A LA BIBLIOTECA.
24/11/24A l’octubre, la castanyera visita la biblioteca de l’escola.

A l’octubre, la castanyera visita la biblioteca de l’escola.

Avui els alumnes de Primària de la nostra escola hem realitzat dos concerts per celebrar el dia de la música.
Han estat un total de 10 actuacions on hi ha hagut una gran varietat d’instruments, des de la pròpia veu a cordes, percussió i vents, mostrant un gran nivell musical i molta creativitat.
A continuació us deixem algunes de les fotografies de les actuacions i aviat publicarem un vídeo resum, estigueu atents i atentes a les publicacions!!
Benvolgudes famílies,
Avui hem fet un Ara parlo jo molt especial. Amb motiu de la celebració del dia de la música (que és demà 22 de novembre), hem fet un APJ especial musical. El teniu en el següent enllaç. Esperem que el gaudiu i el pugueu… Llegeix més»
Hola famílies!!!
Avui inaugurem GUERAU TV. Un nou canal de difusió de l’escola.
I ens estrenem amb un noticiari que de ben segur us encantarà!!!!!
Seguim!!!!!!!
Hola amigues i amics de la ràdio!!!
Ja tenim en antena el quart programa del curs.
Molt bon cap de setmana. Seguim!!!!!
Avui l’alumnat de Bloc Mitjans hem fet l’APJ per treballar l’expressió oral i aprendre a parlar davant de públic. Els infants de 1r hem escollit explicar dues activitats treballades a classe:
Avui, dijous 14 de nivembre, els infants d’I5 hem fet la primera sortida del curs.
Hem anat al Xaragall on hem fet l’activitat de “Construcció de cabanes”, una activitat vivencial on hem realitzat una passejada pel bosc de Llinars del Vallès i amb els diferents elements de l’entorn hem pogut construir diferents cabanes entre tots.
També hem anat a veure els animals que tenen.
Ens ho hem passat d’allò més bé!
Mireu les fotografies.
A 1r, hem realitzat l’activitat “Sentim les emocions del centre educatiu”, dins del projecte Centres en Dansa, per explorar les emocions a diferents espais del centre. Aquesta activitat busca ajudar l’alumnat a identificar i reflexionar sobre les emocions que experimenta en aquests espais significatius. Vam… Llegeix més»
Avui els nens i nenes d’infantil hem anat al teatre de Bellavista a veure l’espectacle musical “Tararí“.
A Tararí tot és possible i a vegades les coses no sempre són el que semblen. Una maleta o un gos? Un globus o una lluna? Una escala, una taula, una bicicleta… Tot comença! Qui sap què passarà?
La música ha actuat en tot moment com a eix vertebrador de l’espectacle. Han estat tres personatges que emprenen un camí i un viatge junts on cada acció o gag precedeix un tema musical diferent. Tota la música ha estat interpretada en rigorós directe.
Hem gaudit molt de l’espectacle!!
Fent clic a la imatge podreu veure algunes de les fotografies que hem fet.