I5. 1r dia de colònies a Cal Masover.
31/03/25Famílies d’I5, ens complau informar-vos que els nostres alumnes d’I5 hem arribat amb èxit a la casa de colònies de Cal Masover!
Un cop hem arribat, ens han rebut el personal de la casa amb els quals hem esmorzat. I un cop hem acabat ens han… Llegeix més»
RÀDIO LIOST (Programa nº 11)
29/03/25Bon dia amigues i amics de la ràdio!!!!!!!!
Ja teniu en antena el programa número 11 del curs!!!! Gaudiu-lo!!!!
Molt bon cap de setmana!!!! Seguim!!!!!!!
1r: SORTIDA AL MNAC (Museu Nacional d’Art de Catalunya)
28/03/25
Els nens i nenes de primer hem fet la sortida al MNAC de Barcelona. La jornada ha anat molt bé! Aquesta sortida forma part del nostre projecte “Una nova mirada: el retrat i el paisatge”, treballat a l’àrea de plàstica.
Durant la visita al museu, hem… Llegeix més»
I5. Sortida a l’Auditori de Barcelona.
26/03/25Avui, els infants de la nostra escola han tingut l’oportunitat de gaudir d’un emocionant concert a l’Auditori de Barcelona.
L’espectacle “Ullsclucs“, és un concert que ha combinat música, art visual i narració per crear un ambient fascinant i màgic. A través de melodies captivadores i imatges evocadores, els artistes ens han transportat a un món ple de colors i emocions. L’espectacle explora temes com la imaginació, la natura i les relacions humanes, oferint als infants una mirada única i creativa sobre el món que ens envolta.
En acabar del concert hem anat a dinar al parc del tren de Palau-Solità i Plegamans i hem jugat una estona en les estructures que hi ha.
Mireu, mireu com hem gaudit. Feu clic a la imatge.
2n HEM PREPARAT UN TELENOTÍCIES SOBRE EL POBLE.
26/03/25Estem molt contents i contentes de compartir amb vosaltres la gravació que els nens i nenes de 2n han realitzat a l’aula per concloure la seva situació d’aprenentatge sobre “El poble”. Aquest projecte ha estat una gran experiència per a tots ells, i estem segurs… Llegeix més»
CLVA
25/03/25Avui, dos alumnes de la nostra escola, un de 4t i un altre de 5è de Primària, han participat com a representants de les seves respectives classes en el 21è Certamen de Lectura en Veu Alta, organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.
Aquest certamen neix de la voluntat compartida d’ambdues entitats per promoure el gust per la lectura entre els infants, i és gràcies a aquesta col·laboració que l’activitat continua creixent tant en participació com en qualitat any rere any.
Ha estat una experiència molt enriquidora, en què hem pogut gaudir de les lectures de tots els participants i de l’ambient de respecte i entusiasme per la lectura. Tot i no haver estat seleccionats en aquesta fase, els nostres alumnes han fet una molt bona actuació i estem molt orgullosos del seu esforç, dedicació i compromís. Enhorabona per la feina ben feta!
Aquí teniu l’enllaç amb algunes imatges del matí!
ELS NENS I NENES DE 2n ANEM A LA BIBLIOTECA DE CAN PRAT.
25/03/25Els nens i nenes de 2n hem fet una sortida a la Biblioteca Municipal de Can Prat, una experiència molt divertida i educativa! A l’arribar, l’Àngela ens ha donat la benvinguda i ens ha fet una passejada per la biblioteca. Ens ha ensenyat la sala… Llegeix més»




