“PINTAMONES” TROBATS!
24/04/25US PRESENTEM ELS I LES NOSTRES “PINTAMONES”!
SÓN LES MILLORS I ELS MILLORS “PINTAMONES” AMB XOCOLATA DEL MÓN…😉






L’ activitat, plomes de colors va ser dinàmica, divertida i propera, amb adaptació de la temàtica del llibre “així és el meu cor”, raigs de “les plomes de l’ Olivia”, lligada amb “un fil invisible”.
És molt agradable sentir la sensació de ser propers, parlar amb elles i ells, veure els seus sentiments acolorits, suaus com plomes.




Aquest any, la Diada de Sant Jordi ha estat plena de sorpreses, activitats divertides i molta màgia a la nostra escola!
Al matí, els nens i nenes d’I4 i I5 han marxat cap a la Plaça de l’Espolsa per gaudir d’un emocionant espectacle. Ha estat una matí molt especial, on hem pogut veure una actuació única per celebrar aquesta festa tan tradicional.
Mentrestant, els nens i nenes de 6è han estat tot el matí a la seva paradeta del CUEME, venent una gran varietat de productes creats per ells mateixos. Les llibretes, els tres en ratlla portàtils i els pots per posar-hi llapis han estat tot un èxit!
D’altra banda, els alumnes de I3,1r, 2n, 3r, 4t i 5è hem passat el matí fent tallers relacionats amb la llegenda de Sant Jordi. Els nens i nenes d’I3 i de Bloc Mitjans hem decorat una corona per dur-la durant la dansa.
També els alumnes d’Infantil hem gaudit de l’explicació de diferents contes a les tardes per part de diferents famílies.
Per tancar el matí amb una nota festiva, tots els nens i nenes han ballat unes danses medievals treballades a música. Ha estat un moment molt alegre, on hem pogut ballar i gaudir tots junts.
I, per si això fos poc, a la tarda, algunes famílies de l’escola ens han fet una gran sorpresa! Han preparat i representat una obra de teatre de Sant Jordi, i hem pogut anar a veure-la. Ens ho hem passat d’allò més bé, i els actors i actrius ho han fet genial!
La Diada de Sant Jordi d’enguany ha estat un dia ple de màgia, diversió i cultura.

Hola famílies!!!!!!!
Ja podeu gaudir de l’últim programa del trimestre!!!! Aquesta setmana hem entrevistat en Jaume Brau, membre de la Unió Ciclista Les Franqueses.
Que passeu un molt bon cap de setmana i unes bones vacances de Setmana Santa!!!!!!!
Seguim!!!!!!!

Avui divendres 11 d’abril, al Bloc Mitjans (1r,2n i 3r) hem celebrat l’últim dia de trimestre amb una jornada ben especial. Al matí, els infants han decorat la mona preparada per l’escola, i a la tarda l’han compartida durant el berenar al pati. També han… Llegeix més»
Els nens i nens de 3r hem portat a terme una activitat de Centres en Dansa, ho vam fer a partir d’un cercle de paraula. A partir d’aquesta proposta, vam poder compartir diferents opinions per millorar àmbits, com l’espai físic, la comunicació i parlar sobre… Llegeix més»
Benvolgudes famílies,
Aquestes últimes setmanes de trimestre hem tingut l’oportunitat de gaudir d’una formació molt útil: l’educació viària.
Durant dues sessions, han après tant de manera teòrica com pràctica les principals normes de circulació a partir de situacions reals. En la segona sessió, 3rA fins i tot… Llegeix més»
El divendres passat, els nens i nenes de 3r vam fer una actuació conjunta a l’APJ.
Vam aprofitar per explicar la sortida a l’Ajuntament. A més, vam fer una petita representació del ple de regidors i regidores que vam portar a terme amb l’alcalde.
A continuació us… Llegeix més»