GEOCÀTING A LES FRANQUESES
15/03/17El passat 10 de març vam fer una sortida per Les Franqueses que consistia en fer un itinerari amb l’ajuda d’un GPS. L’objectiu final era trobar un tresor. En el GPS hi havia marcat el recorregut i cada vegada que sortia una bandereta havíem de contestar una pregunta del dossier. Les respostes d’aquestes preguntes corresponien a una xifra de les coordenades que ens portarien al tresor. Al final, vam introduir aquestes coordenades al GPS i vam poder trobar el tresor! Si volíem podíem portar algun objecte petit i intercanviar-lo. Va ser una sortida molt divertida!
TODAY…..ENGLISH DAY!
15/03/17JA SÉ PARLAR!
13/03/17LA VELLA QUARESMA EN TÉ CINC…
10/03/17La vella quaresma amb sis cames…
03/03/17ESCOLTES RÀDIO LIOST?
28/02/17Cada inici de setmana els alumnes de cinquè estrenen un programa de ràdio que es pot escoltar a l’hora de pati i també per internet clicant aquí!
A cada programa hi trobareu les notícies de la setmana, acudits, receptes, informació sobre el nostre patrimoni, cançons… no te’ls perdis!











