TALLER A LA BIBLIOTECA
17/03/18

US ESPEREM!!!
DIVENDRES PASSAT VAN GAUDIR D’UNA NOVA HORA DEL CONTE.
VA SER UN ÈXIT TOTAL D’ASSISTÈNCIA, PARTICIPACIÓ I IMPLICACIÓ.
LI DONEM LES GRÀCIES A SONIA, LA NOSTRA CONTACONTES EN AQUESTA OCASIÓ.
QUINA MILLOR MANERA PER PASSAR EL FRED, QUE VINDRE A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA PER ESCOLTAR UN CONTE.
US ESPEREM EL DIVENDRES.
ATENCIÓ! EN ACABAR EL CONTE FAREM UNA BONICA MANUALITAT PER PORTAR A CASA (imprescindible portar caixa de sabates)

Aquests dies s’han dut a terme xerrades sobre les xarxes socials per als alumnes de 5è i 6è.
Agraïm a l’AMPA que ens hagi ofert aquesta oportunitat subvencionant-les!
Podeu veure les fotos clicant aquí.
Volem agrair, des de l’AMPA i des del Claustre, la participació de tota la comunitat educativa a la Xocolatada Solidària del passat dijous dia 15 de febrer. Va ser tot un èxit!
Entre tots vàrem recollir 573,80€.
Aquests diners es destinaran íntegrament a l’obra social de l’Hospital Sant Joan de Déu per ajudar en la recerca del càncer infantil.
Moltes gràcies!
Els nens i nenes de P5 hem cantat una cançó per celebrar l’English Day. El títol és “Old Mac Donald had a farm”. Ja veureu que bé ho hem fet.
https://youtu.be/Gn7fJu5YM2U
Avui tota l’escola hem celebrat l‘English Day. Els nens i nenes de P4 hem cantat una cançó per a tot l’alumnat de l’escola. El seu títol és Skidamarink i parla de l’amor. Ho hem fet molt bé!
https://youtu.be/mXVNxEHNqn4