L’HORA DEL CONTE

DIVENDRES PASSAT VAN GAUDIR  D’UNA NOVA HORA DEL CONTE.
VA SER UN ÈXIT TOTAL D’ASSISTÈNCIA, PARTICIPACIÓ I IMPLICACIÓ.
LI DONEM LES GRÀCIES A SONIA, LA NOSTRA CONTACONTES EN AQUESTA OCASIÓ.

TALLER DEL CONTE.

QUINA MILLOR MANERA PER PASSAR EL FRED, QUE VINDRE A  LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA PER  ESCOLTAR UN CONTE.
US ESPEREM EL DIVENDRES.
ATENCIÓ! EN ACABAR EL CONTE FAREM UNA BONICA MANUALITAT PER PORTAR A CASA (imprescindible portar caixa de sabates)

Neu al Guerau!

Benvolgudes famílies,
L‘Escola romandrà oberta durant el dia d’avui amb serveis mínims.
No es farà classe amb normalitat, ja que una part del personal docent no podrà venir a treballar.
Salutacions,
L’Equip Directiu

XERRADA XARXES SOCIALS

Aquests dies s’han dut a terme xerrades sobre les xarxes socials per als alumnes de 5è i 6è.

Agraïm a l’AMPA que ens hagi ofert aquesta oportunitat subvencionant-les!

Podeu veure les fotos clicant aquí.

Recaptació Xocolatada Solidària

Volem agrair, des de l’AMPA i des del Claustre, la participació de tota la comunitat educativa a la Xocolatada Solidària del passat dijous dia 15 de febrer. Va ser tot un èxit!

Entre tots vàrem recollir 573,80€.

Aquests diners es destinaran íntegrament a l’obra social de l’Hospital Sant Joan de Déu per ajudar en la recerca del càncer infantil.

 

 

Moltes gràcies!