Toc! Toc! Qui hi ha?. Les bruixetes de la biblioteca

A la biblioteca, ens inventem mil raons per obrir un llibre i a l’espai de biblioteca oberta, ens agrada viure les històries a la nostra manera. Busquem qualsevol excusa o època de l’any per endinsar-nos en nous mons, compartir emocions i donar vida als llibres… Llegeix més»

I5. Sortida a l’Auditori de Barcelona.

Avui, els infants de la nostra escola han tingut l’oportunitat de gaudir d’un emocionant concert a l’Auditori de Barcelona.

L’espectacle “Ullsclucs“, és un concert que ha combinat música, art visual i narració per crear un ambient fascinant i màgic. A través de melodies captivadores i imatges evocadores, els artistes ens han transportat a un món ple de colors i emocions. L’espectacle explora temes com la imaginació, la natura i les relacions humanes, oferint als infants una mirada única i creativa sobre el món que ens envolta.

En acabar del concert hem anat a dinar al parc del tren de Palau-Solità i Plegamans i hem jugat una estona en les estructures que hi ha.

Mireu, mireu com hem gaudit. Feu clic a la imatge.