MÚSICA A 4t del 30 de març al 5 d’abril
30/03/20Aquesta setmana la dedicarem a acabar feines pendents de música. Aquí us recordo les feines que heu de fer:
- Al Google Classroom de música:
- Formulari de “Un músic amb molta química”. Si no ho has fet encara, tens fins el diumenge.
- Diari de quarentena: Ho pots fer tots els dies que vulguis! Així quan acabi la quarentena podràs veure tota la música que has fet.
- La peça de flauta “Ballade”: Tens un article amb els enllaços en el bloc de música. Pots gravar-te i enviar el vídeo a musica@gdl.cat
- Practicar amb el Chrome music lab (Kandinsky, music maker, incredibox…) i enviar els resultats a musica@gdl.cat.
- Activitats de l’orquestra, Tens els links en l’article “Música a 4t: l’orquestra”. Pots deixar un comentari de quines activitats has fet i el que t’han semblat també a musica@gdl.cat.
Salut i molta música!
MÚSICA A P3 DEL 30 DE MARÇ AL 5 D’ABRIL
30/03/20AQUÍ TENIU LA CANÇÓ DE LES VOCALS!
LA PODEU PRACTICAR A CASA I TAMBÉ GRAVAR-VOS CANTANT-LA I BALLANT-LA I ENVIAR EL RESULTAT A MUSICA@GDL.CAT QUE ESTARÉ ENCANTADA DE VEURE-US!
RECORDEU QUE PODEU SEGUIR PRACTICANT AMB EL CHROME MUSIC LAB!
Història del Rock and Roll
25/03/20Aprofitant que el musical d’aquest curs es titula School of rock, us recomano veure aquests vídeos sobre els orígens d’aquest gènere musical.
Hi ha 6 vídeos, els podeu anar veient en diferents moments i dies. És molt interessant ja que ens expliquen coses els propis artistes i músics.
Recordeu que és molt recomanable que feu les activitats proposades, tant al bloc com a google classroom.
Moltes gràcies nois i noies de 6è!
Ànims, força i visca la música rock!
Núria
DIARI MUSICAL DE QUARENTENA
25/03/20Des de l’àrea de música us proposem que escriviu un DIARI explicant les vostres experiències amb la música i la dansa.
- Per a BM (1r, 2n i 3r) podeu escriure el vostre Diari Musical en un full a mà, o podeu crear un document a ordinador i compartir-lo a musica@gdl.cat
- Per a BG (4t, 5è i 6è) trobareu la tasca al google classroom al llarg del dia d’avui.
- Contesteu les preguntes de les imatges (són una idea, podeu ampliar-les). Poseu el vostre nom, cognom i curs. Feu una foto als fulls (en el cas que sigui a mà) i envieu-ho al correu de música.
- Les mestres llegirem els vostres diaris el proper dimecres 1 d’abril.Fins llavors podeu anar escrivint cosetes!
- Escriviu quan ho sentiu, no és necessari cada dia…
Segur que d’aquí un temps ens farà il·lusió tornar a rellegir els nostres diaris musicals…
Salut i molts petonets musicals!
Les vostres mestres de música
#totanirabe#joemquedoacasa
Rapegem amb Incredibox
23/03/20Entreu a la pàgina web incredibox.com i cliqueu on posa DEMO i convertiu-vos en autèntics rapers i raperes!
- Escolliu una de les imatges (Alpha, Little Miss, Sunrise…cadascuna té sons diferents)
- Vestiu amb els complements als nois que surten a la pantalla (cada complement es converteix en un so). Teniu un exemple a la imatge d’aquí sota.

- Proveu i remeneu el que us vingui de gust. Hi ha varis estils de música moderna com el rap i el funky.
- Quan poseu el nom, poseu també el cognom per saber qui sou.
- Hi ha una icona que posa REC. Si hi cliqueu podreu gravar la vostra pròpia música. Us recomanem que ho feu i ens envieu les vostres composicions al correu musica@gdl.cat
Petons i molta música!
COMPOSEM?
23/03/20Bona tarda alumnes i famílies!
Us proposem ser compositors utilitzant la tecnologia!
Seguint a la pàgina de Chrome Music Lab cliqueu a l’activitat Song Maker (és la primera).
CLIQUEU A LA IMATGE

US PORTARÀ A AQUESTA PANTALLA
- Cada quadrícula és una nota (us sortiran de colors diferents)
- Els cercles i triangles de sota de la imatge indiquen la part de percussió (bateria).
- Podeu triar diversos instruments (al costat de la icona del Play), canviar el tempo, i també podeu afegir la vostra veu.
- A la part inferior dreta de la imatge trobareu la icona Save (guardar). Composeu la vostra música i sigueu creatius i creatives!
- Envieu-nos les vostres composicions al correu musica@gdl.cat
- Expliqueu-nos també: Per què heu triat un instrument o un altre, com us fa sentir la vostra composició, si us heu inspirat en alguna atra cançó o compositor…
Molts petonets a tots i a totes i ja ho sabeu…
#totanirabe#joemquedoacasa
Kandinsky i la música
23/03/20Us proposem una activitat divertida que val per tothom!
- Heu d’anar al Chrome google lab i seleccionar l’activitat de Kandinsky (a mi a l’ordinador no m’ha funcionat, al mòbil sí…)
- Heu de pintar (amb el ratolí o el dit) el vostre NOM i descobrir com sona.
- Feu proves, canvieu de color, sigueu creatius i experimenteu…
- Esperem les vostres captures de pantalla, vídeos, àudios… o simplement explicar-nos el que us ha semblat al correu musica@gdl.cat
Projectes de 1r
23/03/20Xilòfon galàctic
23/03/20Us comparteixo una eina que serveix per moltes coses:
- Conéixer les notes musicals
- Tocar senzilles partitures
- Gravar les teves creacions
- Escoltar com ho has fet
- Enviar per mail (aquesta no estic segura si funciona gairebé, no desespereu si no us va bé).Us podeu gravar i enviar resultats o comentaris al correu musica@gdl.cat

















