EL NOSTRE MERCAT

Veniu tots al mercat!, crida la Teresina des del vestíbul de primària de la nostra escola.
Tenim una miqueta de tot!, crida fins i tot més fort…I és que des de fa uns dies els nostres vestíbuls estan plens de fruits, fruites, verdures i un munt de colors.

 

JA TENIM GUANYADORS !!!

Els nostres alumnes desde 4t fins a 6è han participat en el concurs de logotips del projecte Erasmus+: WOWS.

Després de sel·leccionar els millors dibuixos de cada curs, tots els nens i nenes de primària han participat en el procés de votació. Avui n’hem fet el recompte i ja tenim els tres sel·leccionats per passar a la fase final: el concurs entre les 4 escoles participants en el projecte (Rumania, Lituània, Grècia i el Guerau).


MOLTES FELICITATS ALS GUANYADORS D’AQUESTA FASE!!!!