ATURADA PER VACANCES AMB L’HORT ENLLESTIT!!!!

Bon dia seguidors i seguidores de l’hort!!!!!

Durant aquests últims mesos de novembre i desembre hem acabat de plantar tot els que ens faltava.

Ja tenim l’hort a punt per a començar a collir alguna coseta el segon trimestre!!!

Hem plantat alls, pèsols i faves. I hem posat rètols a tots els bancals per informar del que hi ha plantat a totes les famílies que hi vulguin anar a fer un cop d’ull!!!!

Cliqueu a les fotos per veure els àlbums.

Bones vacances!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

Al desembre coneixem una altre herba aromàtica al menjador. La sàlvia.

Al desembre hem ampliat el racó d’herbes aromàtiques de l’hort, ja que hem conegut i plantat la sàlvia.

Per aprofitar les seves propietats digestives, la Conxi ens va preparar una infusió de sàlvia.

També vam intentar fer una crema per les mans amb sàlvia i mantega. Ens va sortir massa oliosa i no la vam poder fer servir, però era molt hidratant i feia molt bona oloreta.

Delegats i delegades conscienciats pel medi ambient

Els delegats i delegades, al llarg d’aquest trimestre, han preparat una campanya de difusió de tots els projectes que es duen a terme al Guerau de Liost per contribuir a la millora del medi ambient.

  • APILO – recollida de piles usades
  • TAPS – recollida de taps de plàstic
  • PROGRAMA ANELLA – recollida d’anelles de plàstic
  • CLAKI – recollida d’oli de cuina usat

Totes les famílies podeu participar-hi!