Reunió inici de curs I3
03/10/24Benvolgudes famílies d’I3!
Compartim amb vosaltres la presentació amb un recull de tota la informació que es va explicar a la reunió.
Benvolgudes famílies d’I3!
Compartim amb vosaltres la presentació amb un recull de tota la informació que es va explicar a la reunió.
Bon dia famílies,
Des de l’escola us volem donar les gràcies per l’esforç d’aquests primers dies.
Estigueu tranquils/es, que tot va molt bé, i totes nosaltres farem que sigui un gran curs pels vostres petits/es!
Us deixem algunes imatges de moments i vivències perquè vosaltres també en pugueu gaudir.
Les mestres d’I3