ELS NENS I NENES DE 2N FEM UNA SORTIDA PER LES FRANQUESES
10/02/25El passat divendres 7 de febrer, els nens i nenes de 2n vam fer una sortida pels diferents municipis de Les Franqueses del Vallès. L’objectiu de la sortida era gravar una part del telenotícies que conclourà la situació d’aprenentatge que estem treballant (El poble).
La ruta que vàrem fer va ser la següent:
- Parc del Mirador, Bellavista
- Ajuntament de Les Franqueses del Vallès, Corró d’Avall
- Església de Santa Coloma de Marata, Marata
- Església de Sant Mamet, Corró d’Amunt
- Refugi antiaeri de Can Sorgues, Llerona
- Parc del Falgar, Llerona
La sortida va ser un èxit, els reporters i les reporteres van poder gravar la seva secció, i malgrat el temps no ens va acompanyar en tot moment, vam gaudir d’una bona estona d’esbarjo al Parc del Falgar.
Més endavant, podreu gaudir del TELEGUERAU! Ara, de moment, continuem aprenent coses sobre el poble.
ACTIVITATS BIBLIOTECA
05/02/25DIVENDRES 7, VINE A LA BIBLIOTECA!

L’APJ DE 1R.
27/01/25Els infants de 1r hem dut a terme el primer APJ del segon trimestre. Tot i l’absència de diversos nens i nenes de cada curs, hem pogut realitzar-lo.
A 1r A hem parlat sobre la Festa de la Pau, que celebrarem la pròxima setmana, mentre que els companys i companyes de 1r B ens han explicat la seva nova situació d’aprenentatge: El creixement i la nutrició.
Des d’aquí, volem enviar una abraçada a tots aquells infants que no han vingut a l’escola perquè es troben malament. Esperem que us recupereu ben aviat i que gaudiu d’aquest APJ.
APJ 5èB – VallèsBot
24/01/25Avui els nens i nenes de 5èB han actuat a l’APJ explicant el nou projecte que iniciem aquest segon trimestre, titulat VALLÈSBOT.
Estan molt contents i contentes amb aquesta proposta i tenen moltes ganes de començar a treballar i posar fil a l’agulla en aquesta iniciativa.
Si… Llegeix més»
FEM NEU
23/01/25Aquesta setmana hem fet un experiment.
Tenim: Aigua i bicarbonat. Parlem de què podem fer amb aquests dos ingredients, què passarà si els barregem?
Veiem que quan afegim aigua al bicarbonat sembla una textura molt semblant a la neu. Hem tocat, tastat, manipulat… Ha sigut molt divertit!!
A… Llegeix més»







