UN TALLER MOLT DOLÇ
30/10/17Divendres passat, vam passar una tarda molt dolça amb el nostre primer taller de biblioteca del curs.
Divendres passat, vam passar una tarda molt dolça amb el nostre primer taller de biblioteca del curs.
Divendres a la tarda els representans d’alumnes al Consell de Delegats i Delegades de l’Escola van assistir a una xerrada – taller sobre el Projecte Anella. Una experiència molt interessant i enriquidora que els ha ajudat a fer-se més conscients de la necessitat de Reduir, Reciclar i Reutilitzar.
Els propers dies faran arribar aquesta informació als seus companys/es d’aula, ja que a partir d’ara reprendrem aquest projecte a l’Escola.
Us animem a guardar les anelles de plàstic i dur-les a l’Escola.
Avui dimecres 25 d’octubre les famílies heu pogut visitar l’exposició de fruits de la tardor.
Cada curs de primària, de forma voluntària, ha decorat el fruit que li pertocava.
Aquest ha estat el resultat!
Estem molt contents i contentes per la vostra participació i les vostres creacions! Sou uns artistes!
Moltes gràcies a tothom i fins la tardor vinent!

Aquestes últimes setmanes els alumnes de 6è hem estat treballant geometria. Per fer-ho, hem jugat i manipulat material amb el joc de “Connexión” per formar poliedres. Hem gaudit i après moltes coses, superant els reptes que a vegades presentava la formació de poliedres. Han estat unes sessions divertides… Llegeix més»
A 5è hem estat treballant la divisió i la multiplicació com a operacions inverses. Ho hem après manipulant reglets i cubs multibase. Us deixem unes imatges perquè veieu com hem treballat.