ELS NENS I NENES DE 2N JA SOM DE COLÒNIES!
27/05/25Els nens i nenes de 2n, ja som de colònies a Can Vilalta, a Moià!
Tenim moltes ganes de viure grans aventures a l’Escola de Bruixots de Can Vilalta. Al llarg d’aquests dos dies ens trobarem amb personatges molt especials: el mussol Saüc, el bruixot Tabalot,… Llegeix més»





