APJ cantem la cançó Clip Clop
23/04/18Els nens i nenes de P3A hem cantat la cançó de Clip clop. També hem dit el poema del projecte. Mireu que bé ho hem fet!
https://youtu.be/EwIu3VlMeiQ
APJ Expliquem les colònies de Can Ribas
23/04/18Els alumnes de P5A hem explicat les nostres colònies a Can Ribas. Ho hem explicat i ja tenim ganes de tornar-hi anar!
https://youtu.be/w_ZIdU2dYZI
P4 A APJ, BROWN BEAR, BROWN BEAR WHAT DO YOU SEE?
23/04/18Els nens i nenes de P4 A han cantat en anglès la cançó BROWN BEAR, BROWN BEAR WHAT DO YOU SEE?
Ens ho hem passat molt bé cantant!
https://youtu.be/RwgDMVzmMuM
PROJECTE EDAT MITJANA
19/04/18Aquesta setmana a 5è ens convertim en personatges de l’Edat Mitjana. Estudiarem aquesta època caracteritzada pels castells i els monestirs.
Podeu entrar a la webquest clicant AQUÍ o damunt la imatge.
JOCS TRADICIONALS
17/04/18COLÒNIES DE P5 A CAN RIBAS
17/04/18ENGLISH DAY 2018
13/04/18Last February, on the 19th, we celebrated the English day at school Guerau de liost.
Take a look at the presentation, we hope you enjoy!
EXCALIBUR
10/04/18Ahir els i les alumnes de 5è i 6è vam anar al teatre de Bellavista a veure l’obra en anglès Excalibur, interpretada per la companyia Theatre4schools. L’obra va començar amb l’ària O Fortuna, de la cantata Carmina Burana, del compositor Carl Orff i, sens dubte, va ajudar a que la intriga i el suspens quedés assegurat. A la darrera part, uns alumnes voluntaris van sortir a l’escenari per tal de col·laborar amb els actors. Vam passar una molt bona estona!
CLIQUEU AQUÍ O A LA IMATGE PER VEURE LES FOTOS
Us deixem també un vídeo amb el fragment d’un concert dirigit per André Rieu en la que podreu escoltar l’ària O Fortuna. Esperem que us agradi!
TREBALLEM EL BÀSQUET
10/04/18Hola famílies!!!!
Durant el segon trimestre els nens i nenes de 3r hem gaudit d’unes sessions de bàsquet dins de l’àrea d’Educació Física.
Aquestes sessions són realitzades per monitors i entrenadors del Patronat Municipal d’Esports.
En aquesta ocasió la Judit ens ha vingut a explicar més coses sobre el bàsquet i ens ha ensenyat a gaudir-ne.
Mireu mireu!!!!!






