Visitem el Park Güell
02/04/19El passat 29 de març vam anar a visitar el Park Güell. Vam veure també una pel·lícula en 4D sobre l’obra de Gaudí. AQUÍ us deixem un recull fotogràfic. Si voleu, podeu clicar damunt la imatge per veure l’àlbum.
El passat 29 de març vam anar a visitar el Park Güell. Vam veure també una pel·lícula en 4D sobre l’obra de Gaudí. AQUÍ us deixem un recull fotogràfic. Si voleu, podeu clicar damunt la imatge per veure l’àlbum.
https://youtu.be/wDMDCX1QRqk

DIJOUS, A LA BIBLIOTECA DE L’ ESCOLA VAM FER UN PETIT TALLER DE FOTOGRAFIA. EL TEMA VA SER “L’ ENTORN DE BIBLIOTECA”. TOTS EL NENS I NENES QUE ES VAN APUNTAR A L’ ACTIVITAT VAN ESTAR MOLT PARTICIPATIUS, ARTÍSTICS I CREATIUS.


Activitats dossier
2. http://agrega.educacion.es//repositorio/11052010/95/es_2010051113_9131039/ma017_oa01_es/index.html Pestanya 1
3. http://agrega.educacion.es//repositorio/11052010/95/es_2010051113_9131039/ma017_oa01_es/index.html … Llegeix més»
A 3r iniciem un nou projecte amb el que es pretén conèixer com funciona el nostre cos i quins hàbits d’alimentació i d’activitat física hem d’adoptar per aconseguir el benestar físic. Treballarem també aspectes sobre higiene i salut amb coneixements científics per a la prevenció i guariment de malalties.
Igual que els anteriors projectes, hem creat una webquest en la que podreu consultar tots els continguts que anem treballant a l’aula.
Cliqueu AQUÍ o damunt la imatge per obtenir l’enllaç.
Avui a la tarda hem sortit a l’Ara Parlo Jo per explicar les emocions.
https://youtu.be/RQdf34WEi4s
Els nens i nenes de P4A hem explicat la sortida a la Granja Escola que vam anar la setmana passada. Va ser una sortida molt divertida i per això hem volgut compartir-la amb tots els nens i nenes de l’escola.