JA HEM COLLIT LES FAVES!

Hola a tothom!!

La setmana passada van baixar els nens i nenes de 4t A i van tenir molta feina!

Van poder collir les faves i n’hi havien moltes!

A més, van aprofitar per plantar uns quants enciams més i maduixes.

Esperem que en creixin moltes!

Toca esperar però mentrestant podeu fer una ullada a les fotos (fent clic a la següent imatge).

 

SESSIONS DE BÀSQUET

Hola a tothom!!!

Aquest trimestre, a les sessions d’educació física, hem treballat el bàsquet.

Ha vingut una monitora del Patronat Municipal d’Esports ha fer-nos 4 sessions. Es ha ensenyat moltes coses, i hem realitzat activitats de tir, passada i llançament a cistella.

Mireu les fotos!!!!

FES CLIC A LA IMATGE

SESSIONS DE BÀSQUET

Hola a tothom!!!

Aquest trimestre, a les sessions d’educació física, hem treballat el bàsquet.

Ha vingut una monitora del Patronat Municipal d’Esports ha fer-nos 4 sessions. Es ha ensenyat moltes coses, i hem realitzat activitats de tir, passada i llançament a cistella.

Mireu les fotos!!!!

FES CLIC A LA IMATGE