Representació de Sant Jordi
25/04/18Tots els alumnes d’infantil, P3,P4 i P5, hem representat la llegenda de Sant Jordi. Ha estat una experiència molt divertida i esperem que us agradi tant com a nosaltres fer-la!
https://youtu.be/pVfzMqnXXpE
APJ cantem la cançó Clip Clop
23/04/18Els nens i nenes de P3A hem cantat la cançó de Clip clop. També hem dit el poema del projecte. Mireu que bé ho hem fet!
https://youtu.be/EwIu3VlMeiQ
APJ Expliquem les colònies de Can Ribas
23/04/18Els alumnes de P5A hem explicat les nostres colònies a Can Ribas. Ho hem explicat i ja tenim ganes de tornar-hi anar!
https://youtu.be/w_ZIdU2dYZI
P4 A APJ, BROWN BEAR, BROWN BEAR WHAT DO YOU SEE?
23/04/18Els nens i nenes de P4 A han cantat en anglès la cançó BROWN BEAR, BROWN BEAR WHAT DO YOU SEE?
Ens ho hem passat molt bé cantant!
https://youtu.be/RwgDMVzmMuM
COLÒNIES DE P5 A CAN RIBAS
17/04/18ENGLISH DAY 2018
13/04/18Last February, on the 19th, we celebrated the English day at school Guerau de liost.
Take a look at the presentation, we hope you enjoy!
P5 A i B EASTER ACTIVITY
25/03/18Després del Carnestoltes ha arribat la Pasqua i la Primavera. Nenes i nens de P5 hem vist el vídeo “Peppas’s Easter Egg Hunt. Després hem sortit al pati per buscar els chocolate eggs que ens ha deixat l’Easter Bunny. I per últim hem fet una activitat on comptaven els ous de cada color que hem trobat per després passar els resultats a una gràfica. El divendres vam repartir els ous que vam trobar a les tutores per menajr-los amb la mona. També els en van portar per P4 Marietes i Abelles que havien treballat la Pasqua, Easter, dilluns a la classe d’anglès.
![]() |
![]() |
![]() |
Si cliqueu sobre la primera imatge veureu l’àlbum de fotos dels vostres fills i filles fent l’activitat. En ho vam passar genial! Podreu visionar el capítol de Peppa pig clicant sobre la segona imatge. I per últim podreu saber més sobre la relació entre la Pasqua, els conill i els ous clicant la tercera imatge l’Easter bunny. Gaudiu-ne molt!
Fem la mona
23/03/18Avui al matí hem fet la mona. Ens han quedat molt xules! N’hem fet unes quantes més per poder-les menjar aquesta tarda i la nostra ens l’emportarem a casa. Ja les veureu!
A la tarda hem sortit al pati a menjar-les i després al pati a… Llegeix més»
P5 B APJ “If you are happy” song
23/03/18A l´últim Ara Parlo Jo del trimestre, els nens i les nenes de P5 B, les Libèl·lules, hem cantant una cançó sobre les emocions: happy, angry, scared and sleepy. Ens hem esforçat molt, esperem que us agradi!





