Avui els nens i nenes de P4 hem anat a la Granja Escola de Santa Maria de Palautordera. Hem fet activitats que ens han ajudat a transformar les pors grans en pors petites! També hem vist animals i hem baixat per un tobogan molt divertit. Som uns valents/es!! Mireu que bé ens ho hem passat.
El passat divendres 22 d’octubre els nens i nenes de P3 vam anar a la granja de Casablanca. Ens ho vam passar genial! Mireu quines fotos més divertides. Va ser un gran dia.
Aquí teniu el recull de les propostes que fem a plàstica. Anirem penjant fotos durant el curs perquè veieu quines obres anem fent. Ja veureu que ens queden fantàstiques!
Avui els alumnes de P5 hem anat al Xaragall. Hem jugat, hem vist animals i hem pogut construir unes cabanyes amb troncs. Ens ho hem passat molt bé!! Ho voleu veure?
Ja hem començat anar a l’aula de psicomotricitat i ens ho hem passat molt bé! Hem saltat, hem fet construccions i hem creat nous escenaris. Ens hem divertit molt! P3 BP3 A
Aquests primers dies hem plorat una miqueta però de seguida ens calmem i fem les rutines del dia a dia. Estigueu tranquils que ens divertim i estem molt contents/es!