Sortida a la Granja Escola

Avui els nens i nenes de P4 hem anat a la Granja Escola de Santa Maria de Palautordera. Hem fet activitats que ens han ajudat a transformar les pors grans en pors petites! També hem vist animals i hem baixat per un tobogan molt divertit. Som uns valents/es!! Mireu que bé ens ho hem passat.

Som uns artistes!

Aquí teniu el recull de les propostes que fem a plàstica. Anirem penjant fotos durant el curs perquè veieu quines obres anem fent. Ja veureu que ens queden fantàstiques!

Primer dies a P3

Aquests primers dies hem plorat una miqueta però de seguida ens calmem i fem les rutines del dia a dia. Estigueu tranquils que ens divertim i estem molt contents/es!