Concert de Nadal P5
20/12/21Hola famílies, el passat divendres 17 es va celebrar el concert de Nadal. Els nens i nenes de la classe dels romanís i les farigoles ho van fer d’allò més bé! Es van cantar dues cançons, la primera va ser “les joguines” i la… Llegeix més»






