EXPLIQUEM CONTES A INFANTIL
13/06/25Alguns alumnes de 5è han tingut l’oportunitat de baixar a diferents classes d’Infantil per explicar contes que havien preparat amb molta il·lusió. Aquesta activitat ha estat possible gràcies als punts estrella que han anat aconseguint a classe amb el seu esforç i compromís.
A més del… Llegeix més»
I5 visita 1r.
11/06/25Artista: Joan Miró
02/06/25La selva de l’aventura
28/05/25Sortida I3 a Mas Casablanca
26/05/25Experiment amb un globus
22/05/25Aquesta setmana hem fet el següent experiment.
- Observem què tenim: Una ampolla, vinagre, bicarbonat i un globus.
- Què podem fer amb tot això (els infants donen diferents idees):
- Ficar el globus a dins de l’ampolla
- Ficar bicarbonat a dins de l’ampolla
- Posar el globus a la boca de l’ampolla.
- Expliquem el… Llegeix més»
6è EL MUSICAL
16/05/25Aquest dimecres passat l’alumnat de 6è va representar el musical titulat: CONNEXIONS, una obra de teatre dirigida per la Laia, la mestra de música, amb la col·laboració de la Companyia i Escola de Teatre Frec a Frec.
El musical, escrit prèviament per Frec a Frec, va… Llegeix més»
Activitat cultural Infantil: Rrrr, història d’una eruga
13/05/25Avui els infants d’I3, I4 i I5 hem agafat l’autobús per anar al teatre de Bellavista per gaudir de l’espectacle teatral que duia com a títol: Rrrr, història d’una eruga. Ens han mostrat d’on surten les papallones. D’un ou petitó neix l’eruga, aquesta menja i menja i es construeix una caseta de seda. Al cap d’un temps surt de la caseta i s’ha convertit en papallona. Semblava màgia, ens ha agradat molt!!!
Podeu clicar per accedir a l’enllaç.
Representació de la llegenda de Sant Jordi
09/05/25El passat dimecres 23 d’abril, diada de Sant Jordi, vam celebrar el dia amb una gran festa a l’escola. Una de les activitats més destacades va ser la representació de la llegenda de Sant Jordi, realitzada per mares i àvies de la nostra comunitat escolar.
Les actrius van demostrar un gran talent i passió en cada escena, i tots els assistents vam gaudir molt de l’obra. Volem felicitar-les per la seva dedicació i esforç, que van fer que l’espectacle fos un èxit!
MOLTES GRÀCIES per la vostra implicació, motivació i interès!!!
A continuació, si feu clic a la imatge podreu veure l’obra.









