Ambients a Educació Infantil al 1r trimestre

Aquesta setmana hem començat els ambients. Fem vuit ambients; el d’art, descoberta, robòtica, psicomotricitat, carrer, caseta, biblioteca i animals. Cada setmana faran dues sessions d’ambient, els dimarts i dijous a la tarda, i cada setmana canviaran d’ambient per poder-los fer tots al llarg del trimestre. Us deixem l’enllaç perquè pugueu veure les fotos.

https://photos.app.goo.gl/KgiE9JiNDryQmQmLA

El monstre de colors

Hem començat a treballar les emocions a partir del conte “El monstre de colors”. Serà una dinàmica que seguirem treballant al llarg del curs.

Clicant a sobre de la imatge podeu veure un recull de fotos de quan vam començar aquesta activitat.

Festa final de curs. Infantil, 1r, 2n i 3é.

Ahir els nens/es d’infantil, 1r, 2n i 3é ens vam acomiadar d’aquest curs escolar 2023-24 amb una gran festa.

A infantil vam tenir 3 estacions diferents: un de psicomotricitat i música, bombolles de sabó i un inflable. I a 1r, 2n i 3r vam fer tallers de circ i inflable.

A continuació, quan feu clic aquí i podreu veure que bé ens ho hem passat!!

 

BON ESTIU, ENS VEIEM AL SETEMBRE!

 

La setmana JOAN MIRÓ a I3

Joan Miró va ser un artista català molt conegut. Feia pintures, escultures, ceràmica, mosaics, entre moltes coses més. Sempre utilitzava sis colors en la seva obra: el groc, el negre, el blau, el vermell, el taronja i el verd. A més, els seus dibuixos semblaven fets per nens i nenes com nosaltres! És per aquest motiu que els infants de les classes de les marietes i les papallones hem dedicat la setmana a descobrir el seu art.

  • Iniciem el petit projecte descobrint l’artista: a poc a poc ens hem anat endinsant en la seva vida.
  • Hem realitzat una proposta encaminada al treball dels ulls, elements molt presents en les seves obres. Hem conversat sobre les nostres mirades tot observant fotografies dels nostres ulls i hem confegit un mural molt especial on els hem dibuixat tenint presents les seves característiques (formes, colors, mides…) com també els hem provat de dibuixar a l’estil Miró.
  • Ens hem apropat a la seva obra Autoretrat i hem creat la nostra pròpia versió del quadre que ens ha sigut molt enriquidor per acabar d’aprofundir en el treball de la figura humana.
  • També hem volgut treballar el volum i per fer-ho hem recreat a petita escala una de les seves escultures més importants: la dona i l’ocell.
  • A més hem descobert que pintava de diverses maneres: amb pinzells, amb els dits, amb les mans, els peus, amb escombres…  I que utilitzava diferents tècniques com la dels regalims i la dels esquitxos. Per aquest motiu hem realitzat dos tallers “Pintem amb les mans i pintem amb els peus” tot gaudint de les sensacions que ens produeix pintar amb les nostres extremitats.

Tot i que ha estat breu, hem gaudit plenament descobrint el món de l’art de MIRÓ.

TOTES I TOTS TENIM UNA/UN PETIT ARTISTA DINS QUE ENS FA AFLORAR LES EMOCIONS!

Joan Miró a I3A

Joan Miró a I3B