Experiment amb “Lacasitos”!

Aquesta setmana a I4 hem fet un experiment amb “Lacasitos” seguint els passos del mètode científic (observació, pregunta, hipòtesi, experimentació i anàlisi). Com sempre, us animem a preguntar els vostres fills i filles i que ells mateixos us ho expliquin!

En aquest link teniu algunes fotos.

Què tenim?

  • Aigua
  • Un plat
  • Lacasitos

Què farem?

  • Posem els lacasitos en el plat formant un cercle
  • Tirem aigua a sobre
  • Esperem una miqueta

Què passarà? (algunes de les respostes)

  • L’aigua es posarà de colors
  • L’arc de Sant Martí
  • L’aigua es posarà marró (de la xocolata)

Després d’uns minuts comencem a veure el resultat:

  • L’aigua s’ha posat del color dels lacasitos formant una roda de colors que si no els toquem no es barreja.

Per què pensem que ha passat això?

  • El lacasito es queda blanc per la part de l’aigua, això és perquè l’aigua ha fet sortir-ne el color.

Va ser una estona molt divertida!

Tallers de Carnestoltes a Infantil

A infantil, aquesta setmana hem celebrat amb molta il·lusió els tallers de Carnestoltes, on els grups d’I3, I4 i I5 s’han barrejat.

Hem fet tallers de màscares, barrets, disfresses, maquillatge i varetes.

Si feu clic a la següent imatge podreu veure un bon recull de fotografies dels diferents tallers.

Sortida al Xaragall

Benvolgudes famílies,

En el següent enllaç teniu les fotos de l’activitat d’avui. Ens ho hem passat molt bé!
Us animem a veure les fotos amb els vostres fills i filles i que us puguin explicar ells mateixos el que hem fet.
FEM SABÓ

Fotos I4 2n trimestre

Benvolgudes famílies,
Us compartim les carpetes on anirem penjant les fotos de diferents activitats aquest trimestre. Les fotos dels aniversaris continuen al mateix enllaç del primer trimestre.
Racons
Plàstica

Els Reis Mags al Guerau de Liost

Aquest matí quan hem arribat a l’escola els Reis Mags ens havien deixat uns quants regals a l’entrada d’infantil. També ens han enviat una carta on ens explicaven que hi ha un regal molt i molt gros que no l’han pogut portar perquè pesava molt i trigaran uns dies a portar-lo, és una estructura molt maca pel pati d’infantil i és gràcies als reis de l’AFA del Guerau de Liost, moltíssimes gràcies. Us deixem una foto de l’estructura del pati i per veure la resta de fotos cliqueu l’enllaç.

https://photos.app.goo.gl/gFrozDWHwevmDeRR6