ÚLTIM APJ DEL TRIMESTRE: Bones festes!

Avui hem celebrat l’últim Ara Parlo Jo del trimestre a Bloc Mitjans. Els alumnes de primer, segon i tercer hem recitat les poesies que presentarem al Concert de Nadal. Aquesta vegada no us deixem cap vídeo, perquè volem que sigui tota una sorpresa i que ho pogueu gaudir en directe el dia del concert!

Però sí que us deixem una petita sorpresa: els/les mestres hem preparat una activitat especial per als nens i nenes.

Us desitgem a tots i totes unes Bones Festes!

TIÓ A PRIMER

Aquest matí mentre estàvem a classe ens han avisat de que al pati feia una mica de pudor. Com teníem molta intriga de saber de què es tractava, ens hem posat les jaquetes i hem sortit a investigar. Tots i totes ens imaginàvem què podia… Llegeix més»

Santa Cecília 2024

Avui els alumnes de Primària de la nostra escola hem realitzat dos concerts per celebrar el dia de la música.

Han estat un total de 10 actuacions on hi ha hagut una gran varietat d’instruments, des de la pròpia veu a cordes, percussió i vents, mostrant un gran nivell musical i molta creativitat.

A continuació us deixem algunes de les fotografies de les actuacions i aviat publicarem un vídeo resum, estigueu atents i atentes a les publicacions!!

Sentim les emocions a 1r

A 1r, hem realitzat l’activitat “Sentim les emocions del centre educatiu”, dins del projecte Centres en Dansa, per explorar les  emocions a diferents espais del centre. Aquesta activitat busca ajudar l’alumnat a identificar i reflexionar sobre les emocions que experimenta en aquests espais significatius. Vam… Llegeix més»

Segon APJ de 1r!

Aquest matí els nens i nenes de primer han fet el seu segon Ara Parlo Jo del curs. Ho han passat molt bé demostrant tot el que havíem treballat durant la setmana. Els pandes ens ha explicat característiques de la tardor d’una manera molt original… Llegeix més»

Primer APJ

Avui els nens i nenes de primer han fet el seu primer Ara Parlo Jo a primària. Els ha agradat molt pujar a l’escenari i recitar els poemes treballats a classe. Us deixem els vídeos en els següents enllaços. Esperem que gaudiu tant com nosaltres.
Llegeix més»

APADRINAMENT LECTOR 5è-1r

Benvolgudes famílies,

Ens complau informar-vos que, a partir d’avui, els/les alumnes de 5è es convertiran en padrins lectors dels/les alumnes de 1r. Aquest projecte té com a objectiu fomentar el gust per la lectura i crear un espai de suport i companyia entre els més grans i els més petits de l’escola.

Avui ha estat un dia molt especial, ja que ha estat la primera trobada entre padrins i fillols. Durant aquesta sessió, s’han presentat les parelles de lectura i ha tingut lloc la signatura del carnet de padrí lector, que simbolitza el compromís de compartir moments de lectura al llarg del curs.

Estem segurs que aquesta experiència enriquirà tant als alumnes de 5è com als de 1r, reforçant l’aprenentatge i creant vincles que aniran més enllà de les aules.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Aquí teniu l’enllaç on podreu anar veient imatges de les diferents sessions que farem.

L’equip docent de 1r i 5è.