Celebrant el Carnaval a l’Escola: Un matí ple de tallers i diversió a BM!
28/02/25Per acomiadar la setmana de Carnaval, aquest matí hem gaudit d’una jornada molt especial plena d’activitats creatives i molt de divertiment. Els infants de 1r, 2n i 3r hem donat el tret de sortida a les celebracions amb un taller de màscares, on cada un de nosaltres podia crear una màscara única i original per acompanyar la nostra fantasia.
Després del pati, hem participat en uns tallers intercicles, on l’alumnat dels diferents cursos hem pogut compartir estones de diversió i creativitat. Alguns s’han maquillat , mentre que altres han jugat al joc dels cercles, una activitat d’agilitat i cooperació. A més, hem deixat volar la nostra imaginació i hem creat un mural col·lectiu, una obra d’art plena de colors i dissenys que reflecteixen l’esperit de Carnaval.
Per acabar la jornada, a la tarda ens disfressarem del que cada infant vulgui! Serà un moment de desfilada i alegria, on tothom podrà lluir les seves disfresses més originals.
Visca la disbauxa, visca el Rei Carnestoltes i visca el Carnaval! Una celebració que sempre ens omple d’energia i bons moments.
APJ A PRIMER!
16/02/25Aquesta vegada, el tema de l’APJ ha estat escollit pels infants de cada curs. A 1rA han decidit parlar sobre els mesos de l’any, ja que els repetim cada dia i considerem fonamental conèixer-los per comprendre millor el pas del temps. Per la seva banda,… Llegeix més»
1r i 2n anem al teatre!
29/01/25Aquest dimarts 28 de gener, alumnat i mestres de 1r i 2n ens hem desplaçat fins al Cinema Edison de Granollers per assistir a la funció The tin soldier. Hem pogut veure una obra de teatre sobre el conte de “El soldadet de plom” en anglès. Hem pogut cantar i participar per ajudar als protagonistes en les seves decisions.
L’APJ DE 1R.
27/01/25Els infants de 1r hem dut a terme el primer APJ del segon trimestre. Tot i l’absència de diversos nens i nenes de cada curs, hem pogut realitzar-lo.
A 1r A hem parlat sobre la Festa de la Pau, que celebrarem la pròxima setmana, mentre que els companys i companyes de 1r B ens han explicat la seva nova situació d’aprenentatge: El creixement i la nutrició.
Des d’aquí, volem enviar una abraçada a tots aquells infants que no han vingut a l’escola perquè es troben malament. Esperem que us recupereu ben aviat i que gaudiu d’aquest APJ.
1r anem al teatre
24/01/25Aquest dijous 23, alumnat i mestres de 1r ens hem desplaçat fins al Casal Cultural de Corró d’Avall per assistir a la funció Lleó, Cargol o Dofí. Hem pogut veure una petita obra de teatre que parla sobre la mediació dels conflictes. Aquesta era interactiva, ja que l’alumnat ha pogut participar i interactuar amb les actrius.
Ens ho hem passat d’allò més bé!
ESPAIS D’APRENENTATGE A 1r, 2n i 3r
21/01/25Benvolgudes famílies,
Us volem compartir que els nens i nenes de 1r, 2n i 3r hem iniciat els espais d’aprenentatge, una proposta educativa on combinem creativitat, experimentació i treball col·laboratiu. Els espais són una manera divertida i enriquidora de desenvolupar habilitats i coneixements d’una manera diferent i dinàmica.
Aquest any hem organitzat tres espais principals:
- Robòtica: En aquest espai, l’alumnat aprèn a programar robots, descobrint els principis bàsics de la tecnologia i la programació d’una manera pràctica i lúdica.
- Espai literari: Ens endinsem en el món dels contes per gaudir de la lectura, reflexionar sobre temes importants per al nostre dia a dia i parlar de qüestions rellevants per a la societat.
- Experimentació: En aquest espai, explorem els sentits i el món que ens envolta a través d’experiències pràctiques que ens ajuden a descobrir i entendre millor allò que ens envolta.
Una de les parts més emocionants és que treballem barrejats amb companys i companyes de l’altra classe, és a dir, ens barregem amb el nivell. Això ens permet conèixer-nos millor, col·laborar i aprendre els uns dels altres, a més de treballar en grups més reduïts.
Estem gaudint molt i estem segurs/es que serà una experiència molt enriquidora per a tothom.
L’equip docent de 1r, 2n i 3r
Piscina a 1r!
16/01/25Els Reis Mags han passat per l’Escola Guerau!
08/01/25Aquest any, els Reis Mags han passat per l’Escola Guerau de Liost i ens han deixat una sorpresa meravellosa que farà les delícies del nostre alumnat: tres taules de ping-pong!
Amb molta il·lusió, els Reis han pensat en tots els nens i nenes de l’escola i han volgut fer un regal que fomenti l’esport, la diversió i la convivència. Ens han deixat muntades dues de les taules, però la tercera ens han demanat que l’acabem de preparar nosaltres, ja que el temps se’ls va tirar a sobre durant la màgica nit de Reis.
Estem segurs que el nostre alumnat gaudirà molt i aprendrà a jugar amb respecte i entusiasme, cuidant aquest regal tan especial que ens han deixat.
Moltes gràcies, Reis Mags de l’AFA, per pensar en nosaltres i fer que aquesta tornada a l’escola sigui tan màgica! A més a més, ens han deixat contes i àlbums il.lustrats nous per les classes!
Concerts de Nadal
18/12/24Aquest any, els concerts de Nadal de la nostra escola han estat un veritable èxit! Amb l’arribada de les festes, els nostres alumnes preparen amb molta il·lusió una sèrie de presentacions musicals que omplen l’auditori d’alegria i esperit nadalenc.
Els concerts, que se celebren els dies… Llegeix més»







