3r visita correus i repartim cartes
11/06/25Benvolgudes famílies,
Durant aquest últim trimestre, els nens i nenes de 3r hem estat treballant la carta a l’àrea de llengües. Per fer-ho més divertit i pràctic, vam escriure una carta a un/a company/a de classe. A més, vam aprofitar l’ocasió per conèixer més sobre Correus:… Llegeix més»

