Dibuixos de Sant Jordi de la classe dels astronautes
24/04/19Aquí trobareu els dibuixos de princeses i cavallers que van fer els vostres fills/es.
Aquí trobareu els dibuixos de princeses i cavallers que van fer els vostres fills/es.
Aquí teniu els dibuixos que van fer els nens i nenes de P4 per Sant Jordi. Ja veureu que ho van fer molt bé!
Avui hem fet la mona de pasqua! Hem repartit els ingredients i després individualment l’hem fet.
A la tarda hem anat a veure les mones que han fet els alumnes de primària i n’hem menjat una mica.
Ens ho hem passat molt bé!
https://photos.app.goo.gl/3iGATzyQsV3LbEr2A
Avui els alumnes de P4B han cantat una cançó en anglès. Mireu que bé ho han fet!
https://youtu.be/FSBPIXKjXMU
Avui els alumnes de l’escola EDUCEM de Granollers, han vingut a l’escola per presentar-nos unes activitats sobre les emocions que hem treballat a partir de diferents contes.
Han estat propostes molt divertides que ens han servit per treballar emocions com la por, la ira, l’alegria, i… Llegeix més»
Els nens i nenes de P4A hem explicat la sortida a la Granja Escola que vam anar la setmana passada. Va ser una sortida molt divertida i per això hem volgut compartir-la amb tots els nens i nenes de l’escola.