2n Ara parlo jo del trimestre!

HOLA FAMÍLIES!

Aquesta setmana hem tornat a actuar a l’APJ. Els nens i nenes de 3rA han explicat el que havien après sobre la importància de l’aigua i què podem fer per cuidar-la. En canvi, les nenes i els nens de 3rB han explicat diferents activitats que han fet en el projecte sobre “El viatge d’una gota d’aigua”.

Esperem que us agradi!!

APJ 3rA

APJ 3rB

EXPERIMENTS AMB L’AIGUA

Durant aquests dies, hem dut a terme uns quants experiments amb l’aigua per aprendre els tres canvis d’estats de l’aigua. Prèviament, hem fet hipòtesis perquè no sabíem què passaria, després hem fet l’experiment i per últim, hem observat els resultats. Ha sigut molt divertit!

Experiments

PRIMER ARA PARLO JO DEL 2025!

Benvolgudes famílies,

el passat divendres 24 de gener vam fer el primer Ara parlo jo del segon trimestre. Va ser molt entretingut i variat. Els infants de 3rA van explicar endevinalles i van fer participar al públic i els de 3rB van explicar moltes coses interessants sobre Antoni Gaudí, l’autor de plàstica que estem treballant.

A continuació us deixem els vídeos perquè veieu que bé ho van fer.

APJ 3rA

APJ 3rB

 

NOU PROJECTE

HOLA FAMÍLIES!!

Hem començat el trimestre i també comencem el nou projecte. A partir d’una activitat de motivació, vam descobrir quin era el nom del projecte. Per grups ens van repartir uns trossos de paraules i vam haver de confeccionar la frase. El resultat va ser: EL VIATGE D’UNA GOTA D’AIGUA! Segur que serà molt interessant!

FOTOS

ESPAIS D’APRENENTATGE A 1r, 2n i 3r

Benvolgudes famílies,

Us volem compartir que els nens i nenes de 1r, 2n i 3r hem iniciat els espais d’aprenentatge, una proposta educativa on combinem creativitat, experimentació i treball col·laboratiu. Els espais són una manera divertida i enriquidora de desenvolupar habilitats i coneixements d’una manera diferent i dinàmica.

Aquest any hem organitzat tres espais principals:

  1. Robòtica: En aquest espai, l’alumnat aprèn a programar robots, descobrint els principis bàsics de la tecnologia i la programació d’una manera pràctica i lúdica.
  2. Espai literari: Ens endinsem en el món dels contes per gaudir de la lectura, reflexionar sobre temes importants per al nostre dia a dia i parlar de qüestions rellevants per a la societat.
  3. Experimentació: En aquest espai, explorem els sentits i el món que ens envolta a través d’experiències pràctiques que ens ajuden a descobrir i entendre millor allò que ens envolta.

Una de les parts més emocionants és que treballem barrejats amb companys i companyes de l’altra classe, és a dir, ens barregem amb el nivell. Això ens permet conèixer-nos millor, col·laborar i aprendre els uns dels altres, a més de treballar en grups més reduïts.

Estem gaudint molt i estem segurs/es que serà una experiència molt enriquidora per a tothom.

L’equip docent de 1r, 2n i 3r

Els Reis Mags han passat per l’Escola Guerau!

Aquest any, els Reis Mags han passat per l’Escola Guerau de Liost i ens han deixat una sorpresa meravellosa que farà les delícies del nostre alumnat: tres taules de ping-pong!

Amb molta il·lusió, els Reis han pensat en tots els nens i nenes de l’escola i han volgut fer un regal que fomenti l’esport, la diversió i la convivència. Ens han deixat muntades dues de les taules, però la tercera ens han demanat que l’acabem de preparar nosaltres, ja que el temps se’ls va tirar a sobre durant la màgica nit de Reis.

Estem segurs que el nostre alumnat gaudirà molt i aprendrà a jugar amb respecte i entusiasme, cuidant aquest regal tan especial que ens han deixat.

Moltes gràcies, Reis Mags de l’AFA, per pensar en nosaltres i fer que aquesta tornada a l’escola sigui tan màgica! A més a més, ens han deixat contes i àlbums il.lustrats nous per les classes!

Sortida al Liceu

Estimades famílies,

Fa uns dies vam fer una sortida a Barcelona per veure una òpera al Liceu de Barcelona. El teatre és un lloc espectacular. Només arribar ens van fer una visita per tot l’edifici i vam al·lucinar!

L’obra “La cuina de Rossini” va ser molt divertida. Vam escoltar algunes de les obres més famoses de l’autor clàssic Gioachino Rossini i els actors van cantar fantàsticament. Va ser tota una experiència que us recomanem a tots i totes.

Aquí us en deixem algunes FOTOS perquè gaudiu.

Paula i MªJesús.

Acrosport 3r

Benvolgudes famílies,
Durant el mes d’octubre i novembre a Educació Física amb les nenes i nens de 3r hem fet Acrosport, una disciplina esportiva que consisteix en la formació de figures o piràmides corporals. Els nostres alumnes han demostrat una gran compenetració per poder treballar en… Llegeix més»

ÚLTIM APJ DEL TRIMESTRE: Bones festes!

Avui hem celebrat l’últim Ara Parlo Jo del trimestre a Bloc Mitjans. Els alumnes de primer, segon i tercer hem recitat les poesies que presentarem al Concert de Nadal. Aquesta vegada no us deixem cap vídeo, perquè volem que sigui tota una sorpresa i que ho pogueu gaudir en directe el dia del concert!

Però sí que us deixem una petita sorpresa: els/les mestres hem preparat una activitat especial per als nens i nenes.

Us desitgem a tots i totes unes Bones Festes!