Educació viària 3r

Benvolgudes famílies,
Aquestes últimes setmanes de trimestre hem tingut l’oportunitat de gaudir d’una formació molt útil: l’educació viària.
Durant dues sessions, han après tant de manera teòrica com pràctica les principals normes de circulació a partir de situacions reals. En la segona sessió, 3rA fins i tot… Llegeix més»

14/03/2025 ACTUEM A L’APJ

Aquesta setmana ens ha tocat actuar a l’Ara parlo jo. Per una banda, els infants de 3rA han treballat Egipte i han explicat tot el que han après. Per una altra banda, els nens i nenes de 3rB han treballat la Frida Kahlo i han realitzat una petita representació de la seva vida.

ESPEREM QUE US AGRADI!

APJ 3rA

APJ 3rB

Treballem a Antoni Gaudí

Des de l’àrea d’educació visual i plàstica estem treballant a l’autor Antoni Gaudí. Hem conegut la seva vida i hem dut a terme diferents activitats.

A continuació us deixem un recull de fotos. Ja veureu quins artistes estem fets!

Fotos Gaudí

Sortida a la plaça Joan Sanpera i Torras

Hola famílies,

El passat dimarts 25 de febrer vam anar a la plaça Joan Sanpera i Torras. Vam aprofitar per observar com estaven els espais i per tenir idees per després fer la nostra proposta a l’ajuntament de què es podria canviar o millorar. També vam jugar una miqueta. Ens ho vam passar molt bé!

Fotos sortida

Celebrant el Carnaval a l’Escola: Un matí ple de tallers i diversió a BM!

Per acomiadar la setmana de Carnaval, aquest matí hem gaudit d’una jornada molt especial plena d’activitats creatives i molt de divertiment. Els infants de 1r, 2n i 3r hem donat el tret de sortida a les celebracions amb un taller de màscares, on cada un de nosaltres podia crear una màscara única i original per acompanyar la nostra fantasia.

Després del pati, hem participat en uns tallers intercicles, on l’alumnat dels diferents cursos hem pogut compartir estones de diversió i creativitat. Alguns s’han maquillat , mentre que altres han jugat al joc dels cercles, una activitat d’agilitat i cooperació. A més, hem deixat volar la nostra imaginació i hem creat un mural col·lectiu, una obra d’art plena de colors i dissenys que reflecteixen l’esperit de Carnaval.

Per acabar la jornada, a la tarda ens disfressarem del que cada infant vulgui! Serà un moment de desfilada i alegria, on tothom podrà lluir les seves disfresses més originals.

Visca la disbauxa, visca el Rei Carnestoltes i visca el Carnaval! Una celebració que sempre ens omple d’energia i bons moments.

FOTOS BM TALLERS