ENS QUEDEM A CASA… MILLOR AMB MÚSICA

Avui he rebut aquest vídeo dels Xiula, un grup de música moooolt divertit i… m’ha encatat!!!

No m’he pogut esperar a compartir-la. Espero que us agradi i que la balleu, aprengueu la lletra, creeu les vostres versions… i fins i tot les compartiu amb nosaltres al mail musica@gdl.cat , Cliqueu a sobre de la imatge:

SALUT I MÚSICA!!!

MÚSICA A P3!

En pocs dies comença la primavera, així que des de l’àrea de música us recomanem escoltar “La Primavera” de Antonio Vivaldi. Una manera divertida de  fer-ho és amb els següents  enllaços:

  • Little einsteins: un parell de  capítols sobre la primavera amb la música d’aquest compositor (Heu de picar a sobre de  l’enllaç).

https://www.dailymotion.com/video/xxjosu

https://www.dailymotion.com/video/xxjowh

  • Un  vídeo on els i les alumnes de P5 expliquen (quan estaven a P3) les diferents parts d’aquesta música (Heu de picar a  sobre  de la imatge):

 

COMPRENSIÓ D’UN CONTE

Benvolgudes famílies,

Avui us proposem que expliqueu el conte de la Rínxols d’Or (o que el mirin. Us deixem l’enllaç del conte a continuació).

CONTE RÍNXOLS D’OR

Un cop explicat o vist el conte, us proposem que els hi feu preguntes de comprensió, com per exemple:

  • Quants ossos surten?
  • De quin ós era la sopa que es va menjar la rínxols?
  • Què va passar amb la cadira quan la rínxols hi va seure?
  • Què va fer la rínxols quan es va despertar i va veure els ossos?

Aquesta activitat la podeu fer amb qualsevol conte que tingueu a casa.

Esperem que gaudiu de la lectura conjunta!

Espai d’aprenentatge PROGRAMACIÓ I ROBÒTICA

Hola a tots i totes!!! 

Sabem que durant aquests dies de confinament aprofitareu per passar estonetes davant la pantalla….. així que us volem fer algunes propostes que sabem que us agradaran molt! Són activitats molt semblants a les que hem fet a l’espai d’aprenentatge de robòtica, segur que us en sortiu molt bé!

Recordeu que és molt important llegir bé les instruccions abans de triar i seqüenciar les accions necessàries.

Les classifiquem per edats, però podeu triar aquelles que us sembli que podeu fer, segons el vostre nivell

BLOC PETITS (INFANTIL)
BLOC MITJANS (1r a 3r)
BLOC GRANS (4t a 6è)

#EMQUEDOACASA

QUÈ PODEM FER AQUESTS DIES A CASA?

Benvolgudes famílies,

Degut a la situació extraordinària que estem vivint, haurem d’estar uns dies a casa. Per aquest motiu, les mestres de P3 hem pensat una sèrie d’activitats que podeu anar fent durant aquests dies. No és obligatori que ho feu, només són propostes i idees que us recomanem que feu amb els vostres fills i filles per tal de reforçar allò que ja hem treballat a l’aula.

Durant la setmana seguirem afegint noves propostes.

JOCS D’ATENCIÓ I CONCENTRACIÓ: memory, domino, dobble, l’oca…

MOTRICITAT FINA: enfilar, fer plastilina, cargolar, esquinçar paper, pintar, cordar botons, enganxar gomets…

AUTONOMIA: aprofitar aquests dies que no tenim pressa, per fer que es vesteixin i desvesteixin sols, ajudin a parar taula, endreçar…

LLENGUA:

– Explicar contes i fer preguntes de comprensió.

– Practicar les pràxies que us vam donar.

– Escriure el seu nom, confegir-lo, identificar-lo entre uns quants escrits…

MATES:

– Comptar de l’1 al 10 de manera oral.

– Demanar que et doni una quantitat de peces fins el 4 (dona me’n 1, dona me’n 2…).

– Identificar i anomenar números fins el 3 (escriure-li un número en un full i ha de dir quin és).

– Identificar i anomenar colors i formes.

– Fer seriacions (amb gomets, amb peces…).

– Fer puzzles / trencaclosques.

El més important de tot és que jugueu amb ells, passeu estones junts, compartiu riures, abraçades, petons, pessigolles… Aprofiteu aquest temps junts, que tant falta avui dia amb el ritme que portem.

Esperem que aquesta situació millori i que ens puguem tornar a veure el més aviat possible.

Molts petonets a les tortugues i les balenes.

Carmen, Mireia, Núria i Marta