Caguem el tió!
21/12/20L’últim dia del trimestre vam cagar el Tió ben contents. Vam picar i cantar i el tió un regal ens va cagar.
Si voleu veure algunes fotos d’aquest moment tant emocionant, cliqueu a l’enllaç.
L’últim dia del trimestre vam cagar el Tió ben contents. Vam picar i cantar i el tió un regal ens va cagar.
Si voleu veure algunes fotos d’aquest moment tant emocionant, cliqueu a l’enllaç.
ELS NENS I LES NENES DE LA CLASSE DE L’ANEGUET LLEIG HEM APRÈS MOLTES COSES DELS ANEGUETS I VOLEM QUE GAUDIU MOLT AMB EL NOSTRE VÍDEO.
MOLTES GRÀCIES FAMÍLIES !!
Els nens i les nenes de la classe de l’Aneguet Lleig fem el nostre primer Ara Parlo Jo d’aquest curs. Esperem que us agradi.
https://youtu.be/CG3iSjrNOow
Els alumnes P4 A som la classe de: El llop i les set cabretes. Per això hem preparat una cançó molt adient per l’ocasió. Esperem que us agradi.