Celebrem el Nadal!!

Benvolgudes famílies,
Per acomiadar aquest primer trimestre, us deixem amb un recull de fotos d’aquests últims dies celebrant el Nadal a l’escola.
Aprofitem per desitjar-vos unes bones festes i un feliç 2022!!
Jenny, Laia i Marta

Plàstica P5

A continuació, us deixem els enllaços de plàstica on trobareu les fotografies de les diferents propostes que anem portant a terme al llarg de curs.