Caguem el tió!
21/12/20L’últim dia del trimestre vam cagar el Tió ben contents. Vam picar i cantar i el tió un regal ens va cagar.
Si voleu veure algunes fotos d’aquest moment tant emocionant, cliqueu a l’enllaç.
EL TIÓ HA ARRIBAT A L’ESCOLA!
04/12/20APJ P4B PROJECTE ELS ANEGUETS
26/11/20ELS NENS I LES NENES DE LA CLASSE DE L’ANEGUET LLEIG HEM APRÈS MOLTES COSES DELS ANEGUETS I VOLEM QUE GAUDIU MOLT AMB EL NOSTRE VÍDEO.
MOLTES GRÀCIES FAMÍLIES !!



