LA CASTANYADA

Aquesta setmana ha estat molt intensa. Hem dedicat estones  de classe  a recordar com és la tardor, quins fruits són típics d’aquesta època, si són carnosos o fruits secs, fer un petit tastet d’algunes d’elles i realitzar algunes manualitats.

A més a més, divendres ha estat un dia ben especial amb l’elaboració de panellets, mandales d’art efímer i la festa final de celebració de la Castanyada.

Aprofitem per donar les gràcies a les famíles que ens han ajudat amb les diverses tasques, heu estat de gran ajuda!

Ara tenim 4 dies de festa ben merescuts. Que els gaudiu molt!

https://photos.app.goo.gl/5Lwj64umoxyjcxp97

CELEBREM LA CASTANYADA!

Avui, tot l’alumnat de l’Escola, hem celebrat la festa de la castanyada.

Al matí hem fet panellets i manualitats i a la tarda hem sortit al pati a dansar i menjar castanyes.

Per fi, hem pogut fer-ho acompanyats de les famílies i de tots els nostres companys i companyes.

Feliç castanyada a tots/es! Cliqueu a la imatge i als enllaços i podreu veure les fotos i danses de la festa!

Dansa de 5è

Dansa de 4t

Dansa de 2n

Dansa de P5

 

ACABEM OCTUBRE AMB L’ APJ

El dijous 28 els alumnes de primer han tornat a actuar a l’Ara Parlo Jo. En aquesta ocasió els eriçons han parlat dels fruits de la tardor.

Per altra banda, les ósses i óssos han interpretat dues cançons que hem après a l’hora de castellà i anglès.

Esperem que us agradi!

A PRIMER FEM UN TALLER AMB “FAUNA LLERONA”

Com a tancament dels projectes dels óssos i eriçons vam venir a fer-nos un taller uns experts en la fauna del nostre entorn,  FAUNA LLERONA. Ens van sorprendre portant dos eriçons vius, gràcies a la col·laboració de GOT ( grup ornitològic del Tenes). També ens van parlar de les semblances entre els óssos i els eriçons i  vam construir uns trencaclosques enormes dels dos animals. Van ensenyar-nos la petjada de cada un d’ells i després vam poder crear la nostra pròpia petjada.

https://photos.app.goo.gl/Sr3wZcaz8BMUmC7C7

Ara Parlo Jo

Els primers dies d’octubre  vam fer l’Ara Parlo Jo per primera vegada aquest any. Aquí podeu veure el vídeo de les dues classes, óssos i eriçons.

BENVINGUTS I BENVINGUDES A PRIMER!!!

Ens hem retrobat de nou després de l’estiu. Hem començat l’escola dels grans. Fent una gimcana, hem descobert els diferents espais de l’escola i hem decidit el nom de la classe. Primer A és la classe dels óssos i primer B la classe dels eriçons. … Llegeix més»