APJ DEL MES DE MARÇ

Comencem el mes de març amb una nova sessió de l’Ara Parlo Jo.

La classe de les osses i ossos ha recitat un poema i cantat una cançó de l’hivern, totes dues en castellà.

La classe dels eriçons ha explicat l’apadrinament lector.