Anem a fer ceràmica a Can Fusteret!
04/06/19Pares i mares, teniu un missatge!
29/05/19Hola pares i mares, els vostres fills us han deixat un missatge molt important!
https://youtu.be/u3jjXrtx27g
https://youtu.be/EbNQ6UVb4XI
Ara Parlo Jo de P4B
24/05/19Els astronautes van actuar el passat divendres. Ens van explicar coses de les plantes. Ho van fer genial!
https://youtu.be/lfgCsSEYzDI
Ara parlo jo dels alumnes de P3
24/05/19El passat divendres els dos grups de P3 van actuar a l’Ara Parlo Jo. Ho van fer molt bé!
https://youtu.be/kgUNCtKIGCk
https://youtu.be/DYkeb2TlHnI
Els nens i nenes de P5A expliquen què vam fer per Sant Jordi
03/05/19Avui els alumnes de P5A ens han explicat què van fer els dies de Sant Jordi. Mireu que bé que ho han fet!
https://youtu.be/kV3X44AgzpE
Els coets actuem a l’Ara Parlo Jo
03/05/19Avui a l’Ara Parlo Jo hem explicat la feina que hem fet aquesta setmana al corralet.
https://youtu.be/xm8NCrGnbMM
Avui hem explicat el conte de la “Meva mare és una manaire”
03/05/19Avui hem fet un treball d’educació emocional on parlàvem del sentiment de frustració. Hem explicat quan els nostres pares i mares ens manen i com ens sentim. Mireu quins vídeos més divertits!
Quan em manen els meus pares i mares?
https://youtu.be/lgrFgtvbKSg
https://youtu.be/Y8TpHrmh5zs
https://youtu.be/RHKhOH3g3YU
https://youtu.be/001tuMhMy-U
https://youtu.be/-wTIUHdG9aY
Com em sento quan em manen?
https://youtu.be/8JUrY-E2ON4
Després, hem… Llegeix més»
Dibuixos de Sant Jordi de P5B
24/04/19Aquí teniu els dibuixos que van fer els vostres fills/es al dia de Sant Jordi.

