RECICLATGE A L’ESCOLA

Us recordem els projectes que es duen a terme al Guerau de Liost per contribuir a la millora del medi ambient.

  • APILO – recollida de piles usades
  • PROGRAMA ANELLA – recollida d’anelles de plàstic
  • CLAKI – recollida d’oli de cuina usat

Totes les famílies podeu participar-hi!

Primers dies a Amsterdam amb Erasmus+

Els nens i nenes de la mobilitat del Projecte ALASVO ja son a Amsterdam! Dilluns va ser un dia de moltes experiències noves! Van volar de bon matí i, dos viatges en tren després, van arribar al Hostel. Van agafar la tovallola i el banyador i van anar cap a l’Spring High School on els van rebre els alumnes de 7è, 8è i 1r (entre 10 i 13 anys). Els van convidar a tastar menjars i begudes típiques neerlandeses i després els van fer un tour per l’escola. En acabar, van aprofitar el bon temps per anar-se a banyar al llac!

Dimarts van fer tallers a l’escola sobre gastronomia dels dos països, un joc de Van Gogh i jocs de coneixença en anglès.

Estan gaudint moltíssim d’aquesta experiència.

En aquest enllaç podreu veure fotografies d’aquests primers dies:

La veu de l’alumnat a les juntes d’avaluació

Aquest tercer trimestre hem incorporat la veu de l’alumnat a les juntes d’avaluació.

Alumnes representants de 4t, 5è i 6è han participat a les juntes d’avaluació explicant les valoracions de tots els nens i nenes de les diferents classes en relació a qüestions pedagògiques, organitzatives i relacionals.

Les valoracions de l’alumnat es van recollir en una enquesta anònima individual i l’anàlisi de les respostes i resultats de les diferents preguntes es van treballar a la darrera sessió del Consell de Delegats i Delegades.

Ha estat una experiència molt enriquidora per tant per l’alumnat com pels docents!