JA TENIM GUANYADORS !!!

Els nostres alumnes desde 4t fins a 6è han participat en el concurs de logotips del projecte Erasmus+: WOWS.

Després de sel·leccionar els millors dibuixos de cada curs, tots els nens i nenes de primària han participat en el procés de votació. Avui n’hem fet el recompte i ja tenim els tres sel·leccionats per passar a la fase final: el concurs entre les 4 escoles participants en el projecte (Rumania, Lituània, Grècia i el Guerau).

MOLTES FELICITATS ALS GUANYADORS D’AQUESTA FASE!!!!

MUSSOLS DE BIBLIOTECA.

Divendres passat vam donar la benvinguda als nostres tallers i als petits artistes del Guerau,que van omplir la biblioteca de mussols i colors de tardor.

Online Meeting

Les mestres coordinadores del projecte a cada centre ens hem reunit a través de la plataforma eTwinning per ultimar detalls sobre la formació que farem aquesta setmana.

Les rebrem a l’escola dimecres al matí i hi seran fins divendres participant en diferents activitats i formacions sobre el tema del projecte, el cyberbullying. Segur que aprendrem moltes coses!!