ATURADA GENERAL DEMÀ DIA 2 OCTUBRE

Cardedeu, 2 d’octubre de 2017

Benvolgudes famílies; Davant la gravetat dels incidents viscuts ahir a tota Catalunya i la vulneració dels drets fonamentals dels ciutadans/es, l’equip de Mestres de l’escola Ramon Macip-Dolors Granés condemnem enèrgicament la  violència exercida per part de les forces de seguretat de l’estat  per desallotjar agressivament els milers de persones que es van aplegar en els col·legis de Catalunya.

L’escola expressa la solidaritat i l’;afecte a totes les persones ferides i desitja que es recuperin ben aviat, alhora que considerem que aquest  fets mereixen una resposta contundent.
Com a resposta a la greu vulneració dels drets i llibertats viscuda durant el dia d’ahir, la nostra escola es suma a l’aturada general convocada per demà, dimarts 3 d’octubre de 2017, per tant l’escola romandrà
tancada durant tota la jornada i per tant no funcionarà cap servei  (menjador, acollida ni extraescolars).
Tanmateix les reunions de famílies i sortides previstes per aquesta  setmana així com totes les activitats extraordinàries queden suspeses fins a nova convocatòria.

A mesura que avancin els esdeveniments us anirem informant via correu
electrònic i pàgina web de l’escola.

Atentament

Equip Directiu

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *