TASTETS. Vine al circ

Durant tot el curs escolar fem tastets intercicle. Tenen una durada de 3 sessions i els alumnes poden triar allà on volen anar. Això sí, un cop finalitzat el curs han d’haver passat per tots els tastets, que n’hi ha 6. Aquests els hem elaborat tenint en compte totes les àrees a treballar. El tastet que faig enguany es diu Vine al circ i com he dit abans consta de 3 sessions repartides en 3 tardes. En la primera sessió elaborem una pilota de malabars amb globus i arròs. Tot seguit anem al gimnàs per presentar-los la resta de malabars que hi tenim (diàbolo, pals xinesos, plats xinesos, carioques, maces i cèrcols) i a practicar. La segona, treballem els equilibris fent diferents exercicis tan a nivell individual com grupal per a que prenguin consciència de la dificultat de realitzar-lo adequadament. La darrera sessió és la més lúdica; la primera part és per maquillar-se entre ells com si fossin pallassos i un cop estan totes i tots apunt, és l’hora de tornar practicar amb els malabars! Per concloure fem una rúbrica i posta en comú dels que més i menys els hi ha agradat.

Tot seguit, adjunto algunes fotos de les diferents sessions del tastet.