PETITES ACCIONS PER UN MÓN MILLOR

Entenem la vida de l’aula com una “petita societat” en què cadascú té el seu paper i poc a poc va trobant el seu lloc i s’entreteixeixen les relacions entre iguals. És aquí, en aquesta “petita societat” on es fa imprescindible treballar actituds i valors que contribuieixin a la bona convivència, al respecte dels drets de les persones i a l’assoliment d’unes condicions de vida dignes per a tothom. Així doncs, els nens i nenes en el marc d’una escola inclusiva han d’aprendre a ser competents per viure i conviure d’acord amb els valors propis que contribuiexin a construir una societat més justa i solidària, valors com la responsabilitat personal, la solidaritat, el respecte, la igualtat i l’equitat i ajudaran a les nenes i nens a ser futurs ciutadans més crítics, rebutjar allò que és injust i fer una societat més igualitària. Perquè cada granet de sorra ajuda a canviar el món.

ACCIONS PER UN MÓN MILLOR (Durant la setmana del 7 a l’11).

• Aprofitant que el 8 de març era el Dia Internacional de la Dona,  dijous al matí,  va venir l’Antoni S. Bou a fer-nos una xerrada sobre la igualtat de gènere, l’autoestima i sobre la llibertat d’anar com vulguem anar sense prejudicis.
  • El dimecres i dijous a la tarda vam estar creant unes pancartes en protesta contra els conflictes bèlics i la violència i el divendres totxs els i les nenxs de l’escola, mestres i personal vam sortir al pati per manisfestar que estem en contra de la violència ARA I SEMPRE.

En els enllaços següents veureu les imatges d’aquells dies. Esperem que us agradin.

Educar és tot allò que fem quan no estem educant”, és a dir, els nens aprenen molt més del que veuen que fem que del que els diem que han de fer.