DIA INTERNACIONAL CONTRA L’ASSETJAMENT ESCOLAR

El dia 2 de maig va ser el dia Internacional contra l’assetjament escolar. El nostre centre, que duu a terme el projecte Aquiproubullying, va organitzar durant la setmana un seguit d’activitats per conscienciar a l’alumnat sobre aquest tema.

El cicle d’Educació Infantil va visionar diferents vídeos per conversar sobre valors com l’empatia i el respecte.

A cicle Inicial, després de mirar un vídeo,  es va establir un diàleg sobre el rebuig que es pot experimentar davant de la diferència.

Cicle Mitjà, també a partir de la visualització d’un curt-metratge, va establir una conversa sobre el tema i es va animar a dissenyar cartells contra el bullying.

Cicle Superior va fer un taller de ioga que pot ajudar a adquirir eines per fer front a les tensions emocionals i de relació que puguin sorgir.

Durant tot el curs s’han posat en pràctica tota una sèrie de dinàmiques per fomentar el treball cooperatiu i la cohesió de grup a través de jocs, lectures, visionat de curt-metratges, dramatitzacions,…tot englobat dins de l’educació en valors.

Aquí teniu diverses fotografies d’algunes de les activitats realitzades durant la darrera setmana.