Llibre del 50 aniversari de l’escola.

Ahir totes les famílies de l’escola vau rebre un exemplar del llibre: “50 anys educant”. Aquest llibre és un recull de vivències de diferents persones, mestres i alumnes, que van passar per l’escola. Hi ha fotografies i una mica de la història oral i dels pocs articles escrits trobats al llarg d’aquest any de preparació. Ha estat un gran treball de recuperació de la memòria de l’escola i donem les gràcies a totes les persones implicades en el procés d’elaboració i en les aportacions fetes.

Per aquesta raó i per poder cobrir les despeses d’impressió, us demanem un petit donatiu que el podeu fer a través dels tutors  o de secretària.

MOLTES GRÀCIES PER LA COL·LABORACIÓ!!!