FESTA- TROBADA 50è ANIVERSARI GARCÍA LORCA.

El proper dissabte 8 de juny 2019 a partir de les 19,30h preparen una gran FESTA-TROBADA de famílies, alumnes, exalumnes, mestres, exmestres i tota la comunitat educativa d’aquest centre.

Es podrà visitar l’escola, gaudir d’algunes actuacions d’alumnes i sopar a la fresca tot compartint vivències i records.

Totes les persones que tenen o han tingut relació amb l’escola estan convidades a participar  d’aquesta festa.

Es poden adquirir els tiquets fins el dia 3 de juny a la consergeria de l’escola, a l’AMPA o a la botiga Charter “xuxes”.

El preu per als adults és de 7€ i els nens i nenes de 3 a 12 anys 5€.

NO T’HO PENSIS I VINE!!! SERÀ MOLT EMOCIONANT I DIVERTIT!!!

Aquí us deixem un tastet de fotografies i dibuixos de l’edifici fets pels nostres alumnes: