Fem un mercat

Avui, els i les alumnes de 2n de primària hem fet un mercat on tots i totes hem tingut l’oportunitat de comprar i vendre els productes que havíem elaborat abans amb plastilina. Tots els nostres productes els havíem etiquetat amb un preu igual o inferior a 5 euros i fèiem servir diners de joguina per comprar-los. Tant els/les alumnes de 2nA com els/les de 2nB hem creat el nostre propi mercat. Primer, els alumnes de 2nA han estat els venedors/es i els de 2nB eren els compradors/es i després ho hem fet a l’inrevés: 2nB han estat els venedors/es i 2nA els compradors/es. Amb aquesta activitat hem treballat els euros d’una manera lúdica i vivencial.

Per veure les fotos, clica AQUÍ